31 Ocak 2011 Pazartesi

DİŞ BUĞDAYI KURABİYELERİM














 













Bu Diş Buğdayı Kurabiyelerini sevgili Selmanın güzel kızı Karya için hazırladım. Bu kurabiyelerin diş şeklinde olacağına karar verildikten sonra iki çeşit kurabiye hazırladım. Biri çilekli kurabiye diğeri ise tarçınlı kurabiyeydi.60 adet olan bu kurabiyeleri çok şık paketleyerek güzel bir kutuya hazırladım ve Ankaraya yolladım.Kurabiyelerim çok beğenilmiş.Bol teşekkür aldım diyebilirim.
Erkek çocukları içinde farklı şekilde yapılabilir.
SİPARİŞLERİNİZ VE HER TÜRLÜ SORULARINIZ İÇİN 
perilerorganizasyon@hotmail.com  den ulaşabilirsiniz.

2 yorum:

  1. Diş Buğdayı Kurabiyesinden yaptırmak istiyorum hediye olarak fakat bebek erkek.Bunun yanında başka neler hazırlıyabiliriz.Lütfen bilgilendirirseniz sevinirim.
    Bengü

    YanıtlaSil
  2. Bengü Hanım Merhabalar
    Erkek temalı çalışırız.Size özel cup cake,tuzlular,tatlılar,pasta çeşitleri hazırlıyabilirim.Bunun için lütfen mail adresime
    perilerorganizasyon@yahoo.com.tr ye telefon ve neler isteğinizin listesini atarsanız ben size en kısa sürede dönücem.
    SEVGİLER

    YanıtlaSil